MENU
Sledujte nás na sociálních sítích
Dotační Manager
shutterstock_153095855.jpg

Snížení znečištění z komunálních zdrojů

shutterstock_141394831.jpg

Dotační tituly v Pardubickém kraji

filmovaklapka.jpg

Listopad 10, 2014 Komentáře (0) Zobrazení : 1978 Soukromý sektor, Veřejný sektor

Dílčí program MEDIA – podpora propagace

Propagace v rámci dílčího programu MEDIA je realizována prostřednictvím projektů Podpora přístupu na trhy a Propagace evropských audiovizuálních děl a Evropských profesionálů v zemích, které nejsou zapojeny do programu MEDIA (Podpora propagace mimo Evropu).

Podpora přístupu na trhy

Žadatelem musí být evropské subjekty (soukromé společnosti, neziskové organizace, sdružení, dobročinné organizace, nadace, obce apod.) usazené v jedné ze zemí, které se účastní dílčího programu MEDIA, a jsou vlastněny přímo státními příslušníky těchto zemí nebo za jejich většinové účasti.

Podpora v rámci projektu Podpora přístupu na trhy je určena na finanční nebo technickou podporu účasti filmových profesionálů na filmových a televizních trzích v Evropě i mimo ni, dále na podporu produkce a koprodukce filmových děl ve stadiu výroby (např. koprodukční setkání, finanční iniciativy), vytvoření databáze nebo sítě databází evropských audiovizuálních děl zaměřených na profesionály a v neposlední řadě na společné aktivity propagující evropskou kinematografii a usnadňující networking evropských filmových profesionálů (organizace zastupující alespoň 15 zemí MEDIA).

Podpora propagace mimo Evropu

Projekt Podpora propagace mimo Evropu je určen evropským společnostem, jejichž činnosti přispívají k realizaci cílů programu MEDIA. Cílem je usnadnit přístup evropských profesionálů na trhy resp. akce v zemích, které nejsou zapojeny do programu MEDIA a zároveň v těchto zemích podpořit distribuci audiovizuálních a kinematografických děl. Upřednostňovány budou zavedené mezinárodní akce s jasným propagačním a obchodním potenciálem. Podpora je určena na propagaci hraných, dokumentárních, animovaných a krátkých filmů. Propagovaná audiovizuální díla musí pocházet ze zemí MEDIA a být vyrobené po roce 2002. Zároveň musí pocházet minimálně ze tří různých jazykových oblastí.

Máte-li zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat.

Redakce Dotačních novin, Lucie Tomčíková, @: lucie.tomcikova@cyrrusadvisory.cz, T: +420 210 028 452.

Podívejte se také na výzvu KREATIVNÍ EVROPA (2014-2020) Dílčí program MEDIA- Podpora přístupu na trhy, která informuje o aktuálních dotačních možnostech.

Zdroj

Tags:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>