V souvislosti s čerpáním podpory z jednotlivých operačních programů vzniká příjemci povinnost informovat veřejnost o realizaci a přijetí podpory prostřednictvím takzvané povinné publicity. Splnění této povinnosti není nijak psychicky ani ekonomicky náročný úkon, nicméně v záplavě informací a povinností, které se při zahájení realizace projektu na projektový management příjemce hrnou, je velmi snadné právě tuto povinnost opomenout. Její opomenutí je přitom bráno jako porušení povinností příjemce a může způsobit nemalé a zejména zbytečné komplikace.
Je třeba mít na paměti, že povinnost dodržovat povinnou publicitu vzniká okamžikem zahájení projektu (např. zahájením stavebních prací). Dále je třeba určit povinný nástroj publicity, který sedí přesně na parametry vašeho projektu. Mezi povinné nástroje publicity patří: internetová stránka příjemce, dočasný billboard, stálá pamětní deska/stálý billboard a plakát. Dále je nutné vytvořit správný návrh dle požadavků pravidel pro publicitu, s tím vám může pomoci generátor publicity.
Výběr vhodného nástroje, grafický návrh, včetně výroby samotné publicity, můžete nechat na nás – rádi Vám se splněním této povinnosti pomůžeme.
Neváhejte se na mě obrátit.
Ing. Michal Dufek, Garant sekce OP PIK, CYRRUS ADVISORY, a.s.
T: 774 372 831, @: michal.dufek@cyrrusadvisory.cz
Tags: Billboard, Pamětní deska, Povinná publicita, Publicita