MENU
Sledujte nás na sociálních sítích
Dotační Manager
shutterstock_123421084.jpg

Program zemědělského aplikovaného výzkumu a experimentálního vývoje

shutterstock_3490637.jpg

Národní podpora růstu potenciálu cestovního ruchu v České republice

shutterstock_155822909.jpg

Červen 27, 2014 Komentáře (0) Zobrazení : 2687 Soukromý sektor, Veřejný sektor

Žihadlo 2014 Soutěž o nejlepší veřejně prospěšnou reklamu

Neziskové a příspěvkové organizace se mohou do 10. října hlásit do soutěže Žihadlo 2014, která již po osmé vyhlásí vítěze s nejlepší veřejně prospěšnou kampaní. Výherce nově získá také finanční odměnu pro neziskovou organizaci.

Porota soutěže Žihadlo roku hodnotí nejen kreativní zpracování kampaní, ale v hodnocení, které je od loňského roku dvoukolové, se zaměřuje hlavně na provázanost účelu kampaně s jejím zacílením. Posuzuje i to, zda nezisková organizace zjišťuje a vyhodnocuje dopad kampaně. V porotě zasednou přední čeští a slovenští odborníci nejen na marketing, PR a grafiku, ale i odborníci na společenskou odpovědnost firem (CSR) a neziskový sektor.

Soutěž je určena nejen nestátním neziskovým organizacím, ale také příspěvkovým organizacím z České a Slovenské republiky, které medializují veřejně prospěšný projekt, jenž není starší než jeden rok. Kampaň může přihlásit pouze zadavatel (nezisková organizace/příspěvková organizace), a to do kategorií tištěná reklama, televizní a kino spot, rozhlasový spot a internetová kampaň. Přihlášky je možné podávat do 10. října 2014.

Máte-li zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat.

Redakce CYRRUS ADVISORY, a.s., Lucie Tomčíková, @: lucie.tomcikova@cyrrusadvisory.cz, T: +420 210 028 452

Zdroj: http://www.zihadloroku.cz/

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>