Neziskové a příspěvkové organizace se mohou do 10. října hlásit do soutěže Žihadlo 2014, která již po osmé vyhlásí vítěze s nejlepší veřejně prospěšnou kampaní. Výherce nově získá také finanční odměnu pro neziskovou organizaci.
Porota soutěže Žihadlo roku hodnotí nejen kreativní zpracování kampaní, ale v hodnocení, které je od loňského roku dvoukolové, se zaměřuje hlavně na provázanost účelu kampaně s jejím zacílením. Posuzuje i to, zda nezisková organizace zjišťuje a vyhodnocuje dopad kampaně. V porotě zasednou přední čeští a slovenští odborníci nejen na marketing, PR a grafiku, ale i odborníci na společenskou odpovědnost firem (CSR) a neziskový sektor.
Soutěž je určena nejen nestátním neziskovým organizacím, ale také příspěvkovým organizacím z České a Slovenské republiky, které medializují veřejně prospěšný projekt, jenž není starší než jeden rok. Kampaň může přihlásit pouze zadavatel (nezisková organizace/příspěvková organizace), a to do kategorií tištěná reklama, televizní a kino spot, rozhlasový spot a internetová kampaň. Přihlášky je možné podávat do 10. října 2014.
Máte-li zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat.
Redakce CYRRUS ADVISORY, a.s., Lucie Tomčíková, @: lucie.tomcikova@cyrrusadvisory.cz, T: +420 210 028 452
Zdroj: http://www.zihadloroku.cz/